Aristotel şi politica

aristotel_mDeşi caut să nu mă implic în politică, discutam deunăzi cu o persoană oarecare, despre “realizările” guvernului şi ale statului în general. La încercările acelei persoane de a-mi explica “marile realizări” ale guvernului, îi răspundeam invariabil că: “buzunarul meu nu le vede şi nu le simte”. Plictisit de insistenţele acestuia, i-am replicat în cele din urmă că în cazul lui, Aristotel a avut totuşi dreptate. Ne-ştiind la ce mă refer, persoana în cauză plecă, clătinând din cap şi bombănind în barbă. Pentru cei care nu ştiu, Aristotel credea că creierul foloseşte doar pentru răcirea sângelui. Sau poate că totuşi Aristotel avea dreptate. Cine sunt eu ca să mă pronunţ.

One thought on “Aristotel şi politica

Leave a Reply

